środa, 30 sierpnia 2017

Crab Apple - odsłona 6.

Jaka to jest przyjemność, gdy obraz posuwa się do przodu! I to nic, że przede mną kilkanaście stron, a ja skończyłam dopiero trzecią - ta trzecia to dla mnie ogromny sukces.:)
I zgodnie z zapowiedzią chwalę się, ile już mam gotowe. Na początek przypomnienie tego, co do tej pory i jak obraz będzie wyglądał w całości.

A tak wygląda obecnie:

W prawym rogu widać zalążek  kociego ucha... :)

A teraz pokażę wam, ile już mam.


Witam nowe obserwatorki: Picot Kingę i Janię.:) Przypominam, że candy kończy się 2 września. Losowanie będzie 3-go, a post z wynikami 5 września. Prezenty już gotowe - mam nadzieję, że spodobają się zwyciężczyni.:)
Pozdrawiam!:)

43 komentarze:

  1. Oj będzie piękny kocurek. Życzę duuuuuuuuużo czasu i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wygląda pięknie! To co to będzie jak już skończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft, Justynko!
    Czekam na więcej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Promyczku cudny będzie ten obrazek , świetnie Ci idzie . Trochę zazdroszczę wyszywania metodą parkowania. Strasznie skomplikowane mi się to wydaje .
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za cierpliwość do tak wszechogarniającego haftu. Kawał roboty za Tobą i rzeczywiście piękny haft wyłania się na kanwie. A na jakiej kanwie haftujesz jeśli można dopytać? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pięknie wygląda ten fragment i nawet widać kawałak ucha:-)
    Pozdrawiam serdecznie i miłego wyszywania ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie Ci wychodzi, trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny jest ten obraz i pięknie Ci wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft i trzymam kciuki za wytrwałość!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft, jabłuszka mają śliczne, intensywne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  11. kolejny krok do przodu Justynko:) powoli i systematycznie ;-) a jak pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Bardzo dużo przybyło krzyżyków! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Promyczku, życzę aby dalej krzyżyków przybywało. Bardzo pięknie wzór wychodzi. Ja też zmagam się z dużym haftem i końca, a nawet początku nie widać :) Ale kiedyś się z nim uporam. Pozdrawiam i oby tak dalej, idzie ci świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powróciłam do życia blogowego.
    Długo mnie tu nie było.
    Aż wstyd mi .....
    Przepiękny obraz się szykuje....
    Bardzo mi się podoba
    i ta kolorystyka.
    Obiecuję że częściej będę tutaj zaglądać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. No proszę ile przybyło!
    A to uszko cudnie się rozwija z boku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem ile już udało Ci się wyhaftować. Piękny obraz wyłania się:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wzór nadal niezmiennie mnie zachwyca i z całego serca kibicuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam:)))i trzymam kciuki za szybki koniec:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ten obrazek, powstanie piękny haft, pamiętam jak w zeszłym roku go pokazywałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku, ale masz wyzwanie. Jestem pewna, że wyjdzie przepięknie, bo już teraz jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Postęp cieszy! Podziwiam, ja bym nie dała rady takiemu kolosowi :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spore wyzwanie, ale będzie i olbrzymia satysfakcja po ukonczeniu. Mam jeden taki kolos na swoim koncie, który oddałam bratowej.
    Postępy spore, a przy takim projekcie każda strona to olbrzymie osiągnięcie.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega wyzwanie przed Tobą, ale widzę że dajesz radę :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie! Te jabłuszka są tak realistyczne, że aż mam ochotę wyciągnąć rękę i zerwać jedno :) Ciekawa jestem kociaka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, ten haft jest boski, z przyjemnością będę śledzić dalsze postępy w pracy nad nim :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Justynko chylę czoło, taki cudny haft powstaje i nawet uszko się pojawia. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie to piękny wzór - oj będę Ci zazdrościć jak skończysz :)
    Życzę miłej pracy i całusy dla Tygrysa !

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny obraz haftujesz :).

    Trzymam kciuki za dalsze postępy :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, już teraz wygląda rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. To jest haft? Zamurowało mnie po prostu, tyle pracy w to włożyłaś ale są efekty. Cudna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne postępy, haft zapowiada się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny haft! Cudownie juz wyglada :) świetnie Ci idzie :) do następnej odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ogrom pracy przed Tobą! Trzymam kciuki za postępy i do następnej odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedyś przeczytalam ze takie kolosy należy traktować stronami i na nich się skupiać, wtedy nie zabraknie woli wyszywania. Dlatego gratuluje Ci ukończenia kolejnej strony. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest moc w tym hafcie! Gratuluję tej 3. stronki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniały haft i ten kot. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje! Kibicuję dalszym postępom!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.